تاريخ : جمعه 22 ارديبهشت 1391برچسب:بوت, مدریت, | 12:20 | نویسنده : سالار و عباس

 

جام جم آنلاين: بوت سیستم‌عامل شامل همه عملیات مربوط به راه‌اندازی سیستم‌ عامل است.
گاهی اوقات برای رفع برخی مشکلات یا اجرای برخی نرم‌افزارها، بوت به شکلی تغییر داده می‌شود تا


به‌جای راه‌اندازی سیستم‌عامل، ابزار موردنظر شما فراخوانی شده و بتوانید بدون نیاز به سیستم‌عامل، کارهای موردنظرتان را در رایانه اعمال کنید.

مدیریت بوت در رایانه نیازمند مهارت و تخصص است اما نرم‌افزار EasyBCD انجام این کار را برای کاربران مبتدی نیز آسان ساخته است.

به کمک این ابزار حتی کاربران مبتدی هم می‌توانند کنترل بوت رایانه را در دست بگیرند و گزینه‌های مختلفی را نیز به منوی بوت سیستم‌عامل اضافه یا از آن حذف کنند! یکی از کاربردهای این نرم‌افزار این است که شما بدون نیاز به رایت‌کردن سی‌دی‌های بوت نرم‌افزارهای مختلف، همچون دیسک‌های نجات ویروس‌یاب‌ها یا برنامه‌های مدیریت هارد‌دیسک و پارتیشن‌بندی، می‌توانید فایل ایمیج ایجاد شده توسط نرم‌افزار را از روی هارد‌دیسک به صورت یک گزینه جدید به منوی بوت رایانه اضافه کنید و با انتخاب آن پیش از بارگذاری سیستم‌عامل به استفاده از این ابزار بپردازید.

این روش برای استفاده از ابزارهای تعمیر و بازیابی اطلاعات و .... نیز کاربرد بسیار زیادی دارد و تنها یکی از کاربردهای این نرم‌افزار به‌شمار می‌رود.

تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات بوت رایانه، ایجاد حافظه‌های فلش بوت، پنهان‌سازی پارتیشن‌ها و ایجاد سناریوهای مختلف برای بوت رایانه از دیگر امکاناتی است که با این نرم‌افزار در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

استفاده شخصی و غیرتجاری از این نرم‌افزار، رایگان است و می‌توانید پس از مراجعه به لینک زیر و وارد‌کردن نام و آدرس ایمیل خود، نسخه‌ای از آن را به‌صورت رایگان دانلود کنید:

http://neosmart.net/download.php?id=1

گرد آوری : وبلاگ تخصصی گروه کامپیوتر



تاريخ : چهار شنبه 6 ارديبهشت 1391برچسب:, | 14:19 | نویسنده : سالار و عباس

http://computerengineer.persiangig.com/image/flashboot.jpg

دیسک بوت یا همان دیسک Startup برای هر سیستمی یک نیاز ضروری است تا در صورت نیاز کاربر بتواند سیستم را توسط آن بالا بیاورد و کارهای مورد نیاز مانند نصب سیستم عامل و ... را انجام دهد. ولی این کار تنها توسط دیسکت صورت نمی گیرد. امروزه حافظه های مختلف دیگری نیز رایج شده اند که از سرعت بالایی برخوردارند . FlashDisk ها که از طریق پورت USB به سیستم شما متصل می شوند از این گروهند.

ur FlashBoot نرم افزاری قدرتمند و بسیار مفید است که به شما امکان ساخت FlashDisk های Bootable را می دهد و از این به بعد شما میتوانید تنها با وارد کردن FlashDisk خود، سیستم را راه اندازی و مشکل را حل نمایید. توانایی تبدیل دیسکت و StartUp CD Bootable به FlashDisk قابل بوت، ساخت Bootable برای تمامی سییتم عامل ها، ساخت Password Recovery Disk برای ویندوز های NT/2000/XP و... برخی از ویژگی های این نرم افزار مفید می باشند.


1- پس از نصب نرم افزار، برنامه را ببندید.
2- فایلهای مجود در پوشه کرک را به محل نصب نرم افزار منتقل کرده و با فایلهای اصلی جایگزین کنید.

 

www.downloadina.com (به کوچک بودن کلیه حروف دقت کنید)



تاريخ : جمعه 1 ارديبهشت 1391برچسب:, | 21:53 | نویسنده : سالار و عباس

روی کلید بازی کلیک کنید

بازی